赤いイモKINGの地


by patata118

给BLOG换了皮肤,心情都换埋

今天心情不好

有些事情经过时间嘅洗练之后确实非常让人感到失望

咁多年,我只不过系一个提款机

要俾银纸就记得我,哈哈,真可笑

年年都有人问我:乜没人通知你咩?

系吖,晤使俾银纸吖嘛,晤到人齐都晤会发觉我没到噶啦~

仲要搞到好似我专登晤出现咁

哦,老大吖嘛,好野黎噶,旧年电我番去开会果阵用嘅果种呕心嘅语气我宜家捻起都仲会起鸡皮,仲要放软语气问:咩你晤知道要开会咩?

系吖,我晤知噶,都没人同我讲

咁你快D番黎啦,就系差你咋

哦。

我后悔旧年我谷住啖气去到果阵做咩晤发作

我后悔今年今日我依旧谷住啖气没去进行现场反台仪式

有事钟无艳,无事夏迎春

此句绝配

老大,你威啊

当时话乜都大大声讲:得!

事后米一样担住支烟摞埋烟灰缸大摇大摆

讲多两句就有人晤开心

有D人更加就开始单单打打

咁当时做嘅承诺系屎?狗屎?猫屎?牛屎?

我有没拖过工作室屋租?

晤该伸手入件衫入面摸住心口好好捻吓

我有没因为少番工作室仍然要支付大头租金而到处单打,有没话要跳租晤玩

有句话有人自己讲嘅

面子,其实系自己俾自己嘅,你晤尊重人,人地亦都晤会尊重你

系了,我记得了

人地都系艺术系设计系漫画界人物啊

我尼挺玩商业管理市场营销噶小人物

正所谓,道不同不相为谋

我做咩咁蠢呢

自己钟个头埋去,仲要钟咁多年

人地从头到尾都系同你玩吓噶咋

咁你都信,死心啦,死番去你嘅战场度

千期晤好阻住人地伤感吖

好挂住LOLI吖。。。好想揽住区,但系又晤想见D无聊人

尼个皮肤好似LOLI吖,系米呢?
[PR]
by patata118 | 2007-03-16 23:30 | KINGの世間話